2014. március 8., szombat

3.rész

                                                                                    3.rész
A házi buli



Már egy hónapja járunk Niallel . Egy nap reggel Niallel beszélgettem.
-Lenne kedved eljönni az egyik haverom bulijára?
-persze
-mikor lesz édesem?
-holnap lesz
-akkor elmegyek venni egy ruhát amiben tetszek neked
-te mindig úgy tetszel ahogy vagy
 Erre odasétált  és megcsókolt.Nagyon hamar eltelt a nap.Estére hamar elkészültünk
-drágám  tudod hogy nincs  nyár?
-tudom ,de azért így jó vagyok  ugye?
-persze ,tudod , hogy szeretlek?
-tudom
Erre megcsókolt és az ágy felé mentünk.Niall tudta ,hogy első nekem. Lefekteted az ágyra elkezdte szívni a nyakam,utána a melltartómat leszedte rólam.Mikor megtörtént a dolog elkezdtem sírni a fájdalomtól ,de Niall megnyugtatot  engem.Miután végeztünk Niall átölelt engem.
-Édesem köszönöm ennyire megbíztál bennem
-mert te vagy életem szrelme
-te vagy életem szerelme Jane
Ezután Niall hamar elaludt .1 órát hagytam  aludni felkeltetem ,de nem volt szívem.
-Niall édesem kelj fel
-oké drágám
-csinos vagy drágám 
-köszönöm,de azért siess.
Pár perc alatt odaértünk ,de elkéstünk 1 órát.
Valaki odajött hozzánk.
-hát megérkeztem haver
-szia Jane   ma nagyon sexy vagy
-köszi Louis
-megérkeztél haver?
-igen Harry
-hát becsajoztál ?
-igen a neve Jane Smith
-Szia baby
-szia Harry
-Harry ne szálj a barátnőmre
-jól van Niall
-de azért szexy a baby
A bulin jól szórakoztam ,de Harry-vel való találkozás egyszerüen   szörnyű volt.
-Niall drágám hoznál nekem koktélt?
-persze drágám
Odamentem Harry-hez megmondtam neki.
-Harry hogyha még egyszer hozzámérsz megmondom Niall-nek  hogy bántál velem
-ne fenyegetőzz nekem
-most mennem kell mielőtt Niall ideér,de betartom amit ígértem
Hajnali 1 után hazamentünk  és Nial-lel aludtam.Előtte játszottam hogy jól mulattam , de egyszerűen nem bírtam sírás nélkül.Nem tudtam elaludni,de amikor ránéztem a szerelmemre elnyomott az álom.



6 megjegyzés:

  1. Szia! Írhatok a blogodról kritikát?

    VálaszTörlés
  2. Ez egy marha szar blog nem èrtem h lehet ilyet irni nem csodálom h senki nem olvassa

    VálaszTörlés
  3. Drága író...
    Nem akarlak megbántani, s lehet, hogy nem is érdekel a véleményem, de valamilyen szinten csak neked szeretnék segíteni 'szerény' kis véleményemmel.
    Talán azt gondolod, hogy jó ez a blog így... khm. Sajnálom de nem..:(
    1. VAN MÁR EGY ILYEN BLOG. Biztosan olvastad, vagy csak bele olvastál, és megmaradt a fejedben, talán nem is tudod, hogy nem a saját ötleted.. de sajnos már van egy ilyen blog. (Tudom, hiszen az egyik kedvenc blogom)
    2. Hibásan írsz. Ez nagyon zavaró:(
    3. Túl gyorsan halad a történet:o Vedd le egy kicsit a sebességet, ( bár én ajánlom, hogy kezd elölről az egész történet..)
    4. Kellene egy kis design. Így csúnya az egész blog..nagyon.
    5. Sablon szereplő.. pfuujj.
    6. Sok sok sok sok sok szóismétlés szóismétlés (ugye milyen idegesítő?)
    Ajánlom, hogy 1. tanulj meg rendesen blogolni ( szerintem nem vagy valami idős, ezért talán még ráérne ezzel várni!:) )
    2. Kérj sürgősen egy design átalakítást..
    3. Ne sértődj meg!:)
    Sok Sikert!:)
    Ölel, Sophie.x

    VálaszTörlés
  4. Nagyon joo!!! Imadom!!! ߘ:)) miért nem folytatod!?ߘ :'( ne hallgass a gonosz kritikákra! Szerintem jo.En is igy kezdtem! Peldanak okáért itt az elso blogom! ( www.togetherinmylife.blogspot.com )ߙƆfolytast! Ez hozz mégegy ilyen,nem is tobb szaz ilyen fenomenalis reszt! ߑ͊Olel puszil! :Viki!! <3 :*
    ߒ΀

    VálaszTörlés