2014. február 27., csütörtök

2.rész

2.rész
Egy barátság kezdete




Már 2 hete annak elszöktem a pót anyukámtól.Aztán teltek a hetek , hónapok mindig az utcán élek.
Miután reggel felkeltem mint szoktam , elkezdett korogni hasam , de nem volt pénzem.Este felé mentem és hirtelenül elestem és beütöttem a fejem ,aztán elsötétült minden .
Mikor fölkeltem egy gyönyörű szobában voltam és közbe nézett egy cuki, szőke.
-hát felébredtem csipkerózsika?
-ki vagy te?
- Niall és te hercegnő?
-Jane
-és nem vagyok hercegnő
-de az vagy
-nem
-de
-megtudhatnám honnan származol?
- utcáról
-hogy-hogy ?
-a szüleim meghaltak és én utcára kerültem ennyi lenne
-sajnálom
Erre  Niall átölelt  elkezdtem sírní a vállán   1 percig ölelkeztünk és aztán megpuszilta az arcom..
Erre megjelent 2 srác.
-Niall becsajoztál?
-Nem , Louis
-ha te nem akarod a csajt akkor az enyém lesz
-LOUIS fogd be!
-oké
-Kik vagytok ti?
-én Zayn
-én Louis
-Niall ismered őket?
- ők a barátaim
-igen ám csaj
-na jól van most mindenki menjen ki ,had pihenjen Jane
-jól van megyünk gyere zayn 
Miután kimentek Niall megengedte , hogy aludhatok az ágyába
3 óra alvás kimentem enni.
-kialudtad magad?
-igen
-lenne kedved eljönni velem este vacsizni?
-persze
veszek neked egy szuper szexi ruhát
-olyan kedves vagy velem
-mert te egy hercegnő
-oké jól van hercegnő vagyok
-győztem hihi 
 -este 7-re készülj el jó?
-jó :)
Hamar eltelt pár óra Niall hamar meghozta a ruhát,de nem engedtem megnézetni ruhát vele 7 óra előtt.
-húha  valaki mennyire csinos
-ne viccelj Niall-
-nem viccelek egyszerűen gyönyörű vagy
-köszönöm
-akkor indulhatunk hölgyem?
-igen úrfi
Miután kimentünk megjelent a limuzin,beültünk a kocsiba és közbe jól elbeszélgettünk.
-na hogy érzi magát a hercegnő
-nagyon jól,főleg magával
Ekkor Niall megcsókolt engem.Miután véget ért a csókunk.
-bocsi nem akartam
-semmi gond Niall , én is akartam
Erre megcsókolt őt  ,ő is vissza csókolt.Ezután a vacsora után otthon megcsókolt újra és mentünk lefeküdni aludni.
-Azt hiszem szerelmes vagyok
 


 


1 megjegyzés: